hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| آیت الله علامه طائی به سوگ نشست

قم| آیت الله علامه طائی به سوگ نشست

مرحومه حاجیه خانم طائی، مادر آیات علامه نجاح طائی و یحیی طائی از علمای نجف اشرف ، پس از تحمل یک دوره بیماری، شب گذشته براثر کهولت سن و پس از گذشت یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش رویداد ایران_قم،مرحومه حاجیه خانم طائی، مادر آیات علامه نجاح طائی و یحیی طائی از علمای نجف اشرف، شب گذشته براثر کهولت سن و پس از پس از تحمل یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است آیت الله علامه نجاح طائی از علمای نجف اشرف و از اساتید برجسته حوزه علمیه قم و نویسندگان بزرگ شیعی ضد تکفیر است که با نگارش کتاب هایی مانند مظلوم نمایی یهود، یارغار،الوهابیون خوارج ام سنه و ... آرامش وهابیت را برهم زده است.

مراسم تشییع آن مرحومه، چهارشنبه ساعت 15 بعد از ظهر از مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان انقلاب (چهارمردان) _گذرخان به سمت حرم حضرت معصومه (س) انجام می شود. همچنین مجلس ترحیم آن مرحومه چهارشنبه شب، بعد از نماز مغرب و عشا در شهر مقدس قم، خیابان انقلاب (چهارمردان)، مسجد امام رضا (ع) با حضور حوزویان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد. مجلس ترحیم بانوان نیز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) در خیابان شهید فاطمی (دورشهر) برگزار خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد